أهل السنة والجماعة - Ehlu sunnet vel-džemat

Islamski portal | Džemat-Sabah

Islam - Vjera mira Naslovna ISLAM|TEME Brak u Islamu | Intimnost Bračni život stanovnika Dženneta? & SLAST INTIME PRVE BRAČNE NOĆI

Bračni život stanovnika Dženneta? & SLAST INTIME PRVE BRAČNE NOĆI

E-mail Ispis PDF
Share

Bracni život dženetlija i potpun seksualni užitak, bez sjemenih tecnosti, tjelesne iznemoglosti, i bez obaveznog kupanja (gusula)

Vec smo spomenuli hadis koji prenosi Ebu Hurejre, u kojem stoji da je Vjerovjesnik, salallahu alejhi ve sellem., rekao: "Covjek ce u Džennetu imati snage da u jednom danu ima odnose sa stotinu djevica.” Sened ovog hadisa je vjerodostojan.

Takoder, prethodno smo spomenuli muttefek 'alejh hadis: “Vjernik ce u Džennetu imati šator od jednog izdubljenog bisera, koji ce biti dugacak šezdeset milja. U njemu ce imati...žena koje ce obilaziti.

Zatim, spomenuli smo i hadis Enesa: "Vjerniku ce u Džennetu biti data snaga, tolika i tolika, za seksualni odnos sa ženama.” Tirmizija ga je svrstao u vjerodostojne hadise.

Taberanija, Abdullah b. Ahmed i drugi sakupljaci hadisa bilježe predaju Lekita b. Amira, koji kaže: “'Sa cime ce od Dženneta biti upoznati njegovi stanovnici?’ On rece: 'Sa rijekama od cistog meda, rijekama vina od kojeg nece biti glavobolje, mahmurluka i kajanja, rijekama od mlijeka koje se nece kvariti niti mijenjati okus, vodom koja nece nikada biti ustajala, vocem - da živa i zdrava bude t\’oja porodica - koje ti je poznato i boljim od takvog, i cistim ženama. Upitah: ‘Allahov Poslanice, hocemo li mi u njemu imati dobre žene? On odgovori: Dobre ce pripasti dobrima. S njima ce imati tjelesni užitak, kao što vi imate užitak u vašim ženama na dunjaluku, samo što nece biti radanja djece.

Ibn Vehb bilježi predaju Ebu Hurejre, koji kaže daje Allahov Poslanik, salallahu alejhi ve sellem., bio upitan: “Hocemo li opciti sa našim ženama u Džennetu?” On odgovori: “Da, tako mi Onoga u Cijoj je moci moj život, itekako! A kad se od nje odmakne, ona ce ponovo biti cista djevica."

Taberanija bilježi predaju Ebu Seida el-Hudrije, koji kaže da je Allahov Poslanik, salallahu alejhi ve sellem., rekao: “Kada dženetlija bude imao odnos sa svojom ženom, ona ce i dalje ostati djevica.” Ovo je garib-hadis, kako istice Taberanija. On bilježi predaju Ebu Umame, koji kazuje daje neko upitao Allahovog Poslanika,  salallahu alejhi ve sellem: “Hoce li se stanovnici Dženneta ženiti?” Poslanik rece: “Da. Imat ce ud koji nece mlohaviti, strast koja se nece gasiti, i snažno ce ih obljubljivati.”

On, takoder, bilježi predaju Ebu Umame, koji kaže daje Allahov Poslanik,  salallahu alejhi ve sellem., upitan: “Hoce li stanovnici Dženneta imati bracne odnose?” Poslanik odgovori: “Da, ali nece biti ejakulacije, niti smrti.” Ebu Ne’im bilježi predaju Ebu Hurejre, u kojoj se kazuje daje neko upitao Allahovog Poslanika, salallahu alejhi ve sellem “Hoce li stanovnici Dženneta imati odnose sa svojim ženama?” Poslanik je odgovorio: “Da, tako mi Onoga Koji me je poslao s Istinom. Imat ce ih, sa muškim spolnim organom kojem nece dosaditi užitak, stidnicom koja se nece požaliti, i strašcu koja nece prestajali.”

El-Hasen b. Sufjan u svome Musnedubilježi predaju Ebu Umame, koji kaže daje Allahov Poslanik,  salallahu alejhi ve sellem., upitan: “Hoce li se stanovnici Dženneta ženiti?” Poslanik je odgovorio: “Da, tako mi Onoga Koji me je poslao s Istinom”, i pokazao svojom rukom, “ali nece biti ejakulacije, ni smrti.” Seid b. Mensur veli: “Kazivao nam je Sufjan, od Amra, daje Ikrime, tumaceci ajet: ‘Stanovnici Dženneta uživat ce toga dana u blagodatima, veseli i radosni" (Jasin, 55), rekao: ‘Ovo znaci: u razdjevicenju, tj. uzimanju nevinosti djevicama.’”

Abdullah b. Ahmed bilježi daje Ibn Mesud, tumaceci rijeci Uzvišenog: “Stanovnici Dženneta uživat ce toga dana u blagodatima, veseli i radosni”, rekao: “Uživat ce u razdjevicenju djevica.” Hakim bilježi predaju prema kojoj je i El-Evza’i, tumaceci navedeni ajet Uzvišenog, kazao: “Uživat ce u razdjevicenju djevica.”

Mukatil veli: “Uživat ce u razdjevicenju djevica, za razliku od stanovnika Džehennema, koji ih nece zanimati.”

Slicno kaže i Ebul-Ahves. Sulejman et-Tejmi bilježi predaju od Ebu Mudžliza, koji kaže da je pitao Ibn Abbasa o ajetu: “Stanovnici Dženneta uživat ce toga dana u blagodatima, veseli i radosni. ”“U cemu ce uživati?”, pitao je. On mu je odgovorio: “Uživat ce u razdjevicenju djevica.” Ibn Ebi ed-Dunja bilježi predaju Ikrime, od Ibn Abbasa, prema kojoj je Ibn Abbas, tumaceci spomenuti ajet, rekao to isto.

Kazivao nam je Ishak b. Ibrahim, kazivao nam je Jahja b. Jeman, od Eš’asa, i od Džafera, daje Seid b. Džubejr rekao: “Strast od koje ce imati divan užitak kolat ce njegovim organizmom sedamdeset godina. Medutim, nece se onecistiti tako da se mora kupati, gusul uzimati. Nece osjetiti slabost ili nemoc, impotenciju, nego ce upražnjavati svoje seksualne aktivnosti uživajuci u blagodatima, bez imalo neugodnosti.”

Onaj ko se na dunjaluku bude cuvao harama, on ce tamo imati najljepše užitke. To je slicno slucaju onoga ko bude konzumirao vino na ovom svijetu, pa nece kušati dženetsko vino. Ili, onaj ko bude oblacio svilu na ovom svijetu tamo je nece nositi. Takoder, ko bude jeo iz zlatnog i srebrenog posuda, nece iz takvog jesti na ahiretu. Jer, Vjerovjesnik, salallahu alejhi ve sellem., rekao je: "Ta uživanja su za njih, one koji ne vjeruju, na dunjaluku, a za vas su pripremljena na ahiretu. ”Ko bude živio udobnim i lagodnim životom, povodeci se za svojim strastima, ta uživanja ce mu na ahiretu biti uskracena. Baš kao što je Uzvišeni ukorio one koji su svoje strasti utrošili na dunjaluku, uživajuci u njima.

Onaj ko je utroši ovdje, tamo ce mu biti zabranjena, ili ce biti nepotpun užitak. Allah nece dozvoliti da užitak onoga koji je svoju strast natjerao da požuri u grijeh i haram bude isti kao užitak onoga koji je ostavio, ukrotio svoju strast u ime Allaha. To se nikada nece dogoditi A Allah najbolje zna.

Iz knjige: "VODIC KA DŽENNETU" - Autor: Ibn Kajjim el-Dževzi -Prijevod s arapskog: Mr. Osman Kozlic
______________________________________________

SLAST INTIME PRVE BRAČNE NOĆI

Svadbeno veselje je prošlo, gosti su otišli, a noc još uvijek traje. Mladoženja i mlada konacno su sami. Obicno su u tim trenucima i jedno i drugo stidni zbog dogadaja koji tek treba da uslijedi. I vesele se i stide se jedno drugoga. Vrlo cesto mladi znaju poželjeti da sijelo duže potraje kako bi, ni oni ne znajuci zbog cega to cine, odgodili osamljivanje. Teško se naviknuti na drugog insana. Još je teže biti nag pred njim, iako ga i duša i tijelo žele.

Upravo zbog specificnosti prve bracne noci prije intimnog odnosa preporucuju se odredene predradnje koje imaju za cilj opuštanje, privikavanje na partnera, razbijanje predrasuda o spolnom odnosu, kao i svojevrsnu pripremu za trenutak koji vecinu mladih motiviše za ulazak u brak.

Prije svega potrebno je imati jasnu predstavu o spolnom odnosu. Uzvišeni Allah u svakog je covjeka usadio nagon za seksom kao što je usadio i nagon za hranom i picem. Upražnjavanje seksa prirodan je cin, dar Allahov. Gospodar svjetova ucinio ga je slatkim i privlacnim zbog cega covjek u njemu uživa. Žena je simbol privlacnosti i vjeciti pojam nedokucivosti. Njene cari su interesantne i muškarac u njima potpuno uživa onda kada teško do njih dolazi. Zbog toga lahko dostupna žena gubi ljepotu i car i biva predmetom kratkotrajnog i privremenog uživanja nakon cega muškarac ponovo ima potrebu za traženjem. Jednostavno, on ima potrebu za necim što je teško dokucivo.

U tom smislu i prva bracna noc treba da se pretvori u svojevrsnu kulminaciju covjekovog išcekivanja ovog sretnog trenutka. On tada treba da sazna i osjeti zašto se isplatilo suzdržavati i cekati. On treba da doživi smisao cuvanja od harama kada se prepusti strastima i legalnom tjelesnom uživanju. U protivnom, ako ne dožive prvu bracnu noc kao nešto što se doživi nakon dugog, teškog i napornog truda, izvjesno je da ce se razocarati zbog cega ce u startu svog braka biti nesretni.

Kada se radi o ženi, ona isto tako mora osjetiti da je poželjna svome mužu. Mora doživjeti njegovu pažnju i nježnost. Mora biti potpuno smirena i prepuštena vodenju osjecaja. Zbog toga se preporucuje izbjegavanje žurbe. Ta noc mora biti duža nego sve druge noci koje slijede. Zato i svadba mora kratko trajati da bi se imalo vremena za prvu intimu. Zato je najbolje da mladenci ostanu sami u kuci kako bi se potpuno prepustili intimi i romantici. Mnogo je važno prvu noc doživjeti prirodno i uciniti da ona ostane u trajnom sjecanju po lijepom.

Da Islam mnogo pažnje posvecuje smirivanju duše i tijela kao i predradnjama govori i slijedeci hadis: "Kada se neko od vas oženi, neka stavi ruku na prednji dio mladine glave, neka spomene ime Uzvišenog Allaha a zatim neka zamoli blagoslov rijecima: 'Allahu moj, molim te da mi podariš svako dobro u mojoj suprugi kao i dobro u onome u cemu je ona po prirodi sklona. Allahu moj zaštiti me njena zla kao i zle prirode njene.'" (El-Buhari i Ebu Davud)

Može li išta bolje smiriti djevojacko srce od prizivanja imena Onoga Koji je stvorio to srce? Ko drugi osim Allaha može unijeti bereket u život mladenaca i ko ih može uciniti milim i lijepim jedno drugome. Od bereketa prve bracne noci ovisi bereket citavog života. Zbog toga se priziva ime Allahovo. "Samo spominjanjem Allahova imena srca se smiruju." (Er-Ra'd, 2
Prvi dodir tijela je dodir koji ostaje u trajnom sjecanju mladenaca. Zbog toga se preporucuje da on bude uz Allahovo ime kako bi bereket Njegova imena ušao u dušu i srce i ucinio milim dodire muža i žene. U protivnom, prvi dodir može biti opasan i dovesti do odredene averzije prema osobi koja ga cini.

Da li je potrebno imati seksualni odnos prve noci nakon vjencanja, ili on može biti odložen?


Što se tice šerijata, nije ni obavezno ni zabranjeno to uciniti prve noci. To je privatna odluka koju donosi novi bracni par. Ipak, mladoženja treba da uvaži osjecanja svoje nevjeste; na kraju krajeva, za nju su i on i okolina potpuno novi.

Nakon smirivanja i navikavanja mladenaca jednog na drugo, a prije prvog spolnog odnosa preporucuje im se klanjanje dva rekata i dova poslije namaza. Ashab Allahovog Poslanika, a.s., ‘Abdullah ibn Mes‘ud, r.a. rekao je: “Kada dovedeš mladu u svoju kucu (prve bracne noci), neka ona iza tebe klanja dva rekata, a ti kaži: 'Allahu moj, blagoslovi nas jedno drugom. Allahu moj, sastavi nas u dobru, a ako dode do razvoda, omoguci nam da se hairli rastavimo.'”
(Ibn Ebi Šejbe)

Dakle, namaz pa tek onda spolni odnos. Sve ove predradnje imaju za cilj smiriti i za odnos pripremiti bracnog druga koji je, razumije se, uznemiren jer u svoje okrilje treba primiti tude tijelo. Treba se na to tijelo naviknuti. Da bi se intimni odnos doživio i lijepim ucinio potrebno je sve od sebe uciniti da mladenci budu smireni.

Uzvišeni je Allah rekao: «Jedan od dokaza Njegovih je to što za vas, od vrste vaše, stvara žene da se uz njih smirite.....» (Er-Rum, 21)

Dakle, duševni i tjelesni smiraj su cilj koji se treba postici sjedinjavanjem dvoje mladih. Namaz prije prvog spolnog odnosa je idealno sredstvo za postizanje smiraja. Osim toga namaz ima za cilj postizanje bereketa kojim mladoženja i mlada zapocinju svoj život. On ce u buducem njihovom životu imati presudnu ulogu i kada se radi o djeci i kada se radi o imetku i kada se radi o slozi u bracnom životu. Poslije namaza se cini dova u kojoj se moli Uzvišeni za dobru suprugu i za slogu u životu. Pa cak i ako se desi neželjeni razvod, da se i on kao takav odvije u hairli atmosferi.

Prije spolnog odnosa suprug ce pricati sa svojom suprugom, iskazivati joj rijeci ljubavi i pokušati biti romantican, kako bi taj trenutak ucinio što prijatnijim i intimnijim. Rijeci ljubavi, prijatan razgovor i nadasve opuštena atmosfera cine da bracni drugovi osjete naboj strasti u svojim tijelima. Dobro je da se uz razgovor medusobno caste hranom i picem i da pri tome, kao Poslanik i Aiša r.a. piju iz iste caše.

Ona kaže: "Dala bih cašu Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, a on bio svoje usne stavio na mjesto gdje su bile moje usne, a potom bi pio. Svojim ustima bih uzimala meso iz Poslanikovih usta, a zatim bi ih približila usnama Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. On bi naslonio svoja usta na moja i zubima preuzimao komadic mesa iz mojih usta". Ovo je primjer romantike i prijatne atmosfere.

Nakon što se atmosfera zagrije i strasti uzburkaju mladenci prilaze polaganom skidanju odjece cime se olakšavaju pokreti tijela i cini veci užitak. Lijepo je da mladoženja polahko skida odjecu svojoj mladoj i da ne postupa sa njom kao siledžija koji ne može cekati dok se žena svuce. Radi specificnog trenutka i zbog eventualne stidljivosti mlade, lijepo je da se prvo svlacenje obavi pod pokrivacem kako bi se ublažila neugodnost situacije. "Uzvišeni je Allah stidljiv i skriven i zato voli stidljivost i skrivanje." (Ebu Davud)

Tjelesna predigra


Muškarac obicno zaboravlja da je žena stvorena sa istim željama i prohtjevima kao i on sam. Sudeci prema ovoj cinjenici, Islam stavlja akcenat na predigru. Spolni odnos bez predigre izjednacava se sa okrutnošcu. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem je rekao: “Trojica ljudi su okrutni... treci je onaj koji ima odnos sa svojom suprugom bez predigre”. I seksualna želja i stid su tu smješteni zbog veoma odredene svrhe. Seksualna želja treba da bude neobuzdana, upravo tako - neobuzdana, kada je žena sa svojim mužem. A kada je u društvu drugih ona mora biti zašticena stidom.

Ljubljenje, grljenje maženje i slicne radnje pripremaju kako ženu tako i muškarca da lakše podnesu bujicu strasti i da bolje dožive orgazam koji ce uslijediti kao kulminacija njihova prvog seksualnog susreta. Najgore što se može desiti mladom bracnom paru jeste grubi i bez prethodne predigre prilazak ženi kao što se to dešavalo našim ne tako davnim precima. Oni su smatrali da za intimni odnos nije potrebna predigra. Vjerovali su da je žena uvijek, kao i oni, spremna na spolni akt. Zbog toga cemo cesto iz njihovih usta cuti kako ova današnja omladina puno dangubi u nekakvom zagrijavanju, što je naravno, njihova opasna zabluda po ovom pitanju.

Mnoge su žene zauvijek dobile traume od prve bracne noci. Mnoge su zamrzile spolni odnos i nikada ga više nisu poželjele. Rekle su tada: "Ako je takav spolni odnos i kod drugih, onda nam on ne treba". Ovo je bila njihova zabluda o ljubavi i seksualnom susretu. Nedovoljna obrazovanost po ovom pitanju u porodici i društvu, ruralni seoski život i nedovoljna informiranost o hadisima Poslanika salallahu alejhi ve sellem. koji govore o ljubavi u njegovoj kuci bitno su uticali na ovakav odnos prema spolnom aktu. Iz takvog shvatanja izrodio se «seljacki» grubi odnos prema ženi i predrasuda o njoj kao "predmetu muškog zadovoljstva".

Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, u jednom hadisu kaže: «Kada prilazite ženi nemojte padati po njoj kao što to cini životinja. Neka medu vama bude posrednik. Neko je upitao: 'A kakav posrednik'? Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem je odgovorio: 'Poljubac i razgovor'». (Ed-Dejlemi, Musnedul-firdevs)

Spolni odnos sa suprugom bez prethodne predigre, bez razgovora, poljubaca i dodira, dokaz je da muž od nje želi samo da mu pomogne da se on rastereti što je svakako odlika sebicnih. Muž i žena treba da se osjecaju potpuno slobodno kada dode do medusobne stimulacije koja je poznata kao predigra. Po islamskom ucenju, nije nikakav grijeh da žena bude aktivna za vrijeme intimnog odnosa.

To se razlikuje od seksualnog morala hrišcanskog zapadnog svijeta u periodu prije seksualne revolucije.

Rasel kaže, “Žene na Zapadu koje pripadaju jednoj ili dvije generacije unazad, mogu se sjetiti kako su ih majke opominjale da je seksualni odnos bio jedna neprijatna dužnost koju su dugovale svojim muževima, i da je trebalo da “mirno leže i misle na Englesku”.” (Sex and Destiny, str. 94.). Šta je drugo osim seksualnog revolta i nastranosti mogao donijeti takav moral?

Najtragicnije u svemu ovome jeste to što ce mnogi naši Bošnjaci i nakon ovog saznanja o orgazmu i tehnici intimnih odnosa uciti sa televizije i interneta gledajuci griješne scene, umjesto da to uce iz hadisa i primjera ucitelja svih vremena, Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. Haman je na dersovima i vazovima veci grijeh pricati o ovim stvarima nego gledati porno filmove. Kažu, kad gledaš film, niko te ne vidi, a kad se javno o tome govori, stid obuhvati prisutne. I tako imamo slucaj gdje se naš narod stidi o tome govoriti, a ne stidi se nemoralne radnje ciniti. Apsurd do apsurda.

Stimulacija u predigri

Što se tice metoda medusobne stimulacije u predigri, šerijat dozvoljava i mužu i ženi da vide, poljube, dotaknu, mirišu ili stimulišu bilo koji dio partnerovog tijela. Prema tome, oralni seks kako se naziva u ovome dijelu svijeta, dozvoljen je, jer ne postoji kur’ansko-hadiski tekst koji ga zabranjuje, niti se on suprotstavlja opcim principima seksualnog odgoja.

Prije direktnog stupanja u spolni odnos, mladenci ce proucit dovu u kojoj ce zamoliti Allaha da iz njihova prisustva udalji šejtana kao i da ga sprijeci da ima uticaja na njihovo eventualno zaceto dijete. Reci ce to prilikom: "U ime Allaha. Moj Allahu, sacuvaj nas šejtana, i sacuvaj od šejtana ono što nam podaruješ." Ako bi iz takvog odnosa dobili dijete, šejtan mu uz Allahovu pomoc ne bi mogao nauditi." (El-Buhari)

Cilj cinjenja dove prije odnosa jeste traženje Allahove zaštite cak i u ovom pitanju, kao i traženje bereketa u porodu. Hvala Allahu Koji se pobrinuo da Njegovi robovi imaju cime da zaštite sebe i svoj porod.

Seksualne tehnike


Što se tice seksualnih tehnika, važno je reci da ne postoje nikakva pravila ili zakoni ni u predigri ni u samom odnosu. Jedini zakoni i pravila su oni koje su postavili sami partneri svojim zajednickim, a vrlo cesto i precutnim, sporazumom. Šta god donosi zadovoljstvo i mužu i ženi je ispravno i primjereno; a šta god je i jednom i drugom neugodno, nije ispravno.

Jedina granica kod ovog opceg pravila jeste šerijatsko pravilo koje zabranjuje prilazak ženi u analni otvor. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Allah nece ni pogledati covjeka koji ima odnos sa svojom ženom u analni otvor”. (En-Nesai i Ibn Hibban) U drugom hadisu rekao je: “Proklet je onaj ko ima odnos sa svojom ženom u analni otvor”. (Ebu Davud) Ovo je prljava i nastrana pojava, bukvalno oponašanje životinja. Ona je oprecna nacelima vjere, morala i veoma štetna po zdravlje.

U jednom hadisu Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “S prijeda i otpozada samo da je u spolni organ”. (El-Buhari) "Prilazi svojoj ženi i s prijeda i sa zada, ali nikako u mjesto izvan rodnice i nemoj joj prilaziti u vrijeme menstruacije." (En-Nesai).

Ibnul-Kajjim u svom djelu “Zadul-mea’d” kaže: “Pravo je žene da njen muž sa njom ima prirodne seksualne odnose. Cineci sodomiju on joj uskracuje njeno pravo te propušta da zadovolji seksualnu požudu… Ona nije stvorena za taj prljavi akt. Zato svi oni koji izbjegavaju prirodni nacin i upuštaju se u neprirodne radnje zanemarju Allahovu mudrost i Njegov zakon.”

Da li postoji ikakav položaj u seksualnom odnosu koji je zabranjen u Islamu?


Ne. Što se tice osnovnih pozicija u koitusu, nema nikakvih granica ili zabrana. Pod osnovnim pozicijama u koitusu misli se na položaje koji su poznati kao: muškarac sa gornje strane, žena sa gornje strane licem u lice, bocna pozicija licem u lice, pozicija u kojoj muškarac prilazi sa stražnje strane. U stvari, šerijat je ostavio mužu i ženi da istražuju i eksperimentišu kako im je volja. U ranom islamskom periodu, desio se jedan dogadaj koji je razjasnio ovo pitanje za sva vremena.

Stanovnici Medine, pod uticajem Jevreja, za vrijeme intimnog odnosa koristili su položaj “muškarac sa gornje strane, licem u lice,” dok su Mekanci voljeli da eksperimentišu sa raznim položajima. Nakon što su se muslimani iselili u Medinu, jedan Mekanac je oženio ženu iz Medine i želio je da sa njom ima intimni odnos na svoj sopstveni nacin. Žena je odbila i rekla da mogu imati odnos samo u jednom položaju. Slucaj je iznesen pred Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, pa je Allah objavio ajet koji glasi: “Žene vaše su njive vaše, i vi njivama svojim prilazite kako hocete” (El-Bekara, 223). To znaci, u bilo kojem položaju (El-Mizan, str. 319).

Ipak, pokudeno je imati odnos u stojecem položaju ili okrenut prema Kibli licem ili ledima. Preporucljivo je uzdržati se od akrobatskih pozicija koje predlažu neki seksolozi na Istoku i Zapadu, koji cak mogu da izazovu fizicke ozlijede. U svemu ovome osnovno je pravilo medusobno zadovoljstvo i fleksibilnost. Ako jedan od partnera ne voli neki odredeni položaj, onda onaj drugi treba da se ravna prema njegovim osjecanjima.

Postoje osobe sa jako izraženom seksualnošcu koji mogu za istu noc nekoliko puta ponoviti odnos. To im predstavlja posebno zadovoljstvo. Islam nema ništa protiv takvog odnosa dokle god on cini zadovoljstvo bracnim drugovima i ni jednom od njih ne predstavlja teškocu.

Jedino što se preporucuje u takvim situacijama jeste uzimanje abdesta ili kupanje kako bi covjek bio raspoloženiji za novi odnos. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, kaže: “Kada neko od vas pride svojoj ženi pa želi da to ponovi, neka uzme abdest izmedu dva odnosa, bit ce raspoloženiji za ponovni odnos.” (Muslim i Ebu Davud)

U drugom hadisu se kaže da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, jednog dana obilazio svoje žene i kod svake se kupao. Ashab Ebu Rafi’ ga je upitao: “Allahov Poslanice, zašto to ne uradiš sa jednim kupanjem?” Odgovorio mu je: “Ovako je bolje, prijatnije i cistije.”

Broj seksualnih odnosa nije ogranicen. On se vraca svakoj osobi, njegovoj fizickoj i psihickoj snazi kao i potrebi. Ali, ipak, ni u cemu ne treba pretjerivati pa ni u ovome.

Vrijeme obavljanja spolnog odnosa nije precizirano što znaci da se može obaviti u svako doba dana i noci ako to odgovara supružnicima. I žena i muž trebaju da paze na vrijeme kada inace imaju posebnu želju za spolnim odnosom i da u tom vremenu budu spremni za svog partnera. Zbog toga se ženi preporucuje da ne odbija muža kada zatraži da ima odnos i prijeti joj se prokletstvom meleka. (Buhari i Muslim) Isto tako joj se preporucuje da ne posti nafilu kada je muž kod kuce, osim sa njegovim dopuštenjem. (Buhari)

U pogledu ovoga treba napomenuti da ni muž ne treba da odbija ženu ukoliko ona ima potrebu za spolnim odnosom, kao i da mora imati obzira prema njenom psihickom stanju i bolesti. U tim momentima treba da izbjegava da je zove u postelju kako ne bi osjetila odvratnost prema odnosu. Ona ce iz poslušnosti prema suprugu i zbog prijetnje prokletstvom pristati na odnos, ali ga nece voljeti. Ni jedan muž nije zadovoljan da njegov spolni odnos lici više “silovanju” nego milovanju. Zbog toga se preporucuje predigra iz koje ce se izroditi obostrana želja za odnosom.

Prema hadisu Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, zadovoljstvo treba da bude obostrano. Komentarišuci hadis cuveni Gazalija u svom djelu «El-Ihja» rekao je: 'Kada muškarac doživi orgazam, treba sacekati da i njegova žena takoder doživi orgazam, jer njen orgazam može doci mnogo sporije. Ako je on uzbudi i probudi njenu želju a onda je napusti, to ce je povrijediti i svaka razlika u njihovim orgazmima ce zasigurno proizvesti osjecaj udaljenosti. Istovremeni orgazam bi za nju bio najugodniji, posebno zato što ce njen muž biti zaokupljen svojim orgazmom i ona nece biti opterecena svojom stidljivošcu.» (El-Ihja, 2/46)

Žena ima pravo na seksualno zadovoljstvo kao i muškarac i u tome nema nikakve razlike. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, preporucuje da se ne prekida intimni odnos dok i žena ne doživi erekciju. Muž, radi kontinuiteta dobrog spolnog odnosa prve bracne noci, mora voditi racuna da i žena osjeti zadovoljstvo spolnim odnosom.

Cesto puta naši sugradani postavljaju pitanje o obaveznosti kupanja nakon spolnog odnosa, tj. da li su dužni odmah se okupati prije nego zaspu ili mogu odgoditi kupanje do sabaha. Po ovom pitanju i sami ashabi su bili u nedoumici. Abdullah b. Kajs upitao je Aišu r.a.: “Šta je radio Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, dok je bivao džunup, da li se kupao prije spavanja ili bi zaspao prije nego bi se okupao?” Ona je odgovorila: “Radio je i jedno i drugo. Nekada bi se okupao pa zaspao a nekada uzeo abdest pa zaspao.” Na to je Abdullah rekao: “Hvala Allahu Koji je dao mogucnost izbora.” (Muslim)

Naravno da je kupanje bolje, jer ne zna covjek šta se sve može desiti u toku noci. Posebno je u zimskim nocima preporucljivo okupati se odmah nakon odnosa, kako se ne bi covjek rashladivao i ne daj Bože prehladio. Ali ako se i ne okupa ne smeta da zaspi pa da to ucini kada se probudi.

Ako supružnicima predstavlja zadovoljstvo zajednicko kupanje u istom kupatilu, oni to mogu uciniti bez ikakve šeriatske zapreke. Pri tome im se dozvoljava da jedno drugo kupaju ili da pomažu pri kupanju. Aiša r.a. je rekla: "Kupala sam se sa Poslanikom, sallallahu alejhi ve sellem, iz iste posude u kojoj su nam se ruke preplitale, a on je stizao uzeti vodu prije mene, pa sam mu govorila: Ostavi i za mene, ostavi i meni! Bili smo obadvoje džunupi." (Buhari i Muslim) Iz ovog hadisa se zakljucuje da je dozvoljeno bracnom partneru da gleda u stidno mjesto svoga partnera.

Islam je savrsena vjera, sto znaci da ima odgovore na sva pitanja. U protivnom, da nema odgovore na pitanja koja tiste narod, na sceni bismo imali jos jedno krscanstvo ili Judaizam. Kada se radi o seksualnom zadovoljavanju u zdravom i legalnom braku, islam je protiv bilo kog vida njegova sputavanja. Brakovi pucaju ili su na ivici propasti i zbog toga sto jedan ili obadva bracna druga ne mogu naci seksualno zadovoljstvo kod svog partnera. Mnogi bracni partneri nisu svjesni da je upravo seksualni zivot stub braka i ako on ne funkcionise normalno, partneri ce traziti zadovoljstvo na pogresnom mjestu.

To je razlog velikog procenta bracne nevjere. Muz na drugom mjestu trazi ono sto ne moze naci kod svoje supruge i obrnuto. Sve je to zbog toga sto supruga ili suprug nisu kadri da jedno drugom pruze smiraj o kome Kur'an govori. Seksualni faktor igra izuzetno vaznu ulogu u brakovima te je nepisano pravilo da je kuca u kojoj suprug i supruga ustaju zadovoljni iz postelje izvor smijeha i harmonije. Isto je i kada odlaze u postelju.

Naime, kada se radi o legalnom seksualnom odnosu u njemu je sve dozvoljeno osim ono sto je Seriat zabranio. Zabranjen je neprirodan prilaz zeni sa ledja tj.u analni otvor. Zabranio ga je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: "Prilazi svojoj zeni i s prijeda i sa zada, ali nikako u mjesto izvan rodnice i nemoj joj prilaziti u vrijeme menstruacije." (En-Nesai).

U drugom hadisu je rekao: "Ko pridje zeni u mjesto mimo rodnice, Allah ga na Sudnjem danu nece ni pogledati". (Ebu Davud).

Analogno tome, sve poze seksualnog odnosa kao i sve predigre koje se cine u svrhu zadovoljavanja seksualnog nagona su dozvoljene osim prilaska zeni u cmar. Takav cin je ostro osudjen i za njeg slijedi ahiretska kazna, kao sto se to vidi iz gornjeg hadisa. Uzviseni je Allah rekao: "Vase zene su njive vase. Vi svojim njivama prilazite kako hocete." (El-Bekara, 223)

Zbog cega su usporedjene sa njivama?


U njive se sije. Zenina rodnica je mjesto sijanja sjemena iz kojeg se zacne i razvije dijete. Kada Allah kaze da prilazimo svojim zenama kako hocemo, to znaci da se dozvoljavaju sve poze i nacini koji ce postici svrhu, odnosno cilj tj. dostavljanje sjemena u rodnicu. A sve sto sluzi kompletnijem i boljem intimnom halal odnosu sa svojom suprugom (poput gledanja u stidno mjesto, doticanje spolnog organa i sl.) je takodjer dozvoljeno, jer ne postoji tekst ni u Kur'anu niti u Sunnetu kojim se to zabranjuje. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, kaze da sve ono sto nije spomenuto u kontekstu zabrane jeste milost Allaha prema svojim robovima.

Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je u jednom hadisu preporucio i predigru kao uvod u spolni akt. U drugom je rekao da muskarci ne zavrsavaju spolni odnos dok se i zena ne zadovolji. Oni obadvoje imaju jednako pravo na spolno uzivanje. U trecem hadisu se spominje da je Aisa r.a. rekla kako su se ona i Poslanik (sallallahu alejhi ve sellem) zajedno i u istoj posudi kupali. Zasto izbjegavati stvari koje je islam dozvolio? Mozda upravo zbog ovakvog shvatanja intimnog zivota i nenalaska seksualnog zadovoljenja mnogi muskarci traze slasti u putevima bluda ili samozadovoljavanjima ili pak, u pornografiji.
Spolni odnos sa ljubavlju izaziva uzitak i to je onaj odnos za koji ce i muzi zna biti nagradjeni.

Pri tome trebamo napomenuti jednu stvar veoma bitnu za nas muslimane. Naici cemo na ljude koji govore da je u seksu zabranjeno sve osim grubog prilaska zeni sprijeda i to cak i ne gledajuci u njeno stidno mjesto.

Zena nije predmet prema kome se grubo treba odnositi. Ona je osjecajno i blago bice kojoj treba i prilaziti tako. Stvorena je od krivog rebra kako kaze Poslanik salallahu alejhi ve sellem. ko pokusa da ga ispravi slomit ce ga. Sto znaci da je upravo u njenoj krivoci sva njena pozitivnost. Samo savijena rebra cuvaju unutrasnje organe covjeka. Ravna rebra bi vec znacila deformaciju. Kako god rebra cuvaju unutrasnje organe od vanjskih uticaja, tako isto i zena cuva porodicu od vanjskih uticaja.


VIDEO PREDAVANJA: "INTIMNI ODNOS U ISLAMU" - MR.ZIAJD LJAKIC

LINK:
ArtCreative Design and Custom coding

Items details

Icon for hits displayHits: 4659 clicks
Icon for creation to displayCreated 4 years and one month ago at Subota, 12 Oktobar 2013 by Vjernik

TCE-Plugin by www.teglo.info